Ligger i sängen..

Halloj igen =)

Nu ligger jag i sängen, små tittar på V75:an som sänds på TV och har just nu 5 rätt av 5 men det återstår 2 lopp kvar =)
Hoppas man har lite tur idag =)

Imorgon kommer Adrian Farmor hit på besök och så har jag tvättstuga och sen ska jag passa på och plocka kantareller igen, hoppas man hittar!! Ska ju självklart baka imorgon med.. Det är faktiskt kul =)

Snart fyller jag år och då önskar jag mig boken - Leila Bakar och sen en matberedare =) Tänkte bli nästa stjärn-tv-bagare, vad tror ni om det?? haha




Ska snart försöka sova, ska upp 06.40 för att gå till tvättis =)

Ses imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Johanna - blivande mamma

Hur gick det på travet? vann du? =)

2009-07-28 @ 22:08:38
URL: http://takilisbebis.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har Leila bakar boken!

Den är suverän!

Och cup cakesen som finns i den boken har jag gjort många gånger =)



Kram

2009-07-29 @ 07:04:36
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0