Nordea i Gurra är ett skämt..

Idag fick jag sovmorgon =) Fick det igår också iofs, hehe..

Har haft svårt och sova den senaste tiden, är uppe till runt 3-4 på nätterna och älsklingen låter mig få sova till 9 =)

Jag gick ut med Douglas runt halv tolv och tänkte att han skulle få bada nu på dagen då jag och mamma ska storhandla i eftermiddag så det kanske  inte blir något kvällsdopp för honom..
Medans han badade så fick jag den ljusa idén att jag skulle samtidigt gå till Nordea nere i centrum..

Jo tjena hade nummer 227 och det var 33 st före mig, fick vänta minst 1 timme så jag fick be Micke komma ner med Adrian så inte Douglas får sitta ensam så länge utanför, jaa han e speciell den hunden han kan inte koppla av när det är mycket människor i närheten så då tjuter han som en stucken gris *pinsamt* men han e söt endå..

Så efter Nordea gick jag till affären och nu kom vi hem.. äntligen...

Ska ta och väcka Adrian som somnade i vagnen påväg hem så inte han missar sina mattider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0