TILLBAKA =)

Nu har jag äntligen fått tillbaka blogglusten och lagt ner stridsyxan som jag haft i högsta hugg ett tag..
Men har äntligen tänkt att dom pissmyrorna ska inte ska få förstöra mitt liv..

Jaja nog om det..

Idag har vi varit på BVC och Adrian vägde mindre än vad jag trodde han skulle göra..
Han vägde nämligen 8760 gram och var 74 lång..

Dom tyckte att jag ska börja ge honom lite fetare saker att äta som ex turkisk youghurt, rapsolja i maten..

Juste en annan sak, vi ska sälja våran BR =) Har haft mäklaren här och på onsdag kommer fotografen hit, då kan ni som inte varit hemma hos mig kika på husmanhagberg och titta hur vi bor =)

Så nu är jag lite velig, ska man flytta till hyresrätt? Flytta till hus? Vart i detta avlånga land ska vi flytta till?

Har ev en lägenhet i Stavsnäs på gång..

Nää nu ska jag ta och röka sen sova, måste vara pigg imorgon för jag ska plocka blåbär och leta kantareller på morgonen..

Lite bilder på Adrian kommer imorgon måste föra över bilder från kameran...

SOV SÅ GOTT..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stavsnäs är väl kanske inte de roligaste stället att bo på. Visst är det ju underbart med nära till hav och natur men i övrigt är det rätt trist. Har själv bott där ute. Tänk över det både en och två gr innan ni bestämmer något.

2009-07-18 @ 07:21:46
Postat av: emma

Jo det var riktigt mysigt!

Kul att ni ska sälja, ni kan ju flytta hit till orminge =)

Finns en ledig 4:a mitt emot oss hehe!



kram

2009-07-18 @ 10:00:19
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0