Vart inge skansen..

Jag och Anna fick för oss igår på dan at vi skulle åka till Skansen, det var ju jätte fint väder här i Gustavsberg så vi åkte glada i hatten med Adrian..

Åkte till Slussen och vad får vi syn på?? Joo helt jävla svarta moln men vi tänkte äsch vi chansar..
Tog bussen till Norrmalmstorg och joo vad händer det börjar spöregna, hoppade av vid sveavägen och tänkte
nää vi skiter i skansen och går til PKhuset..
Haha fy vad vi fick springa, jag hade på mig vitt linne och en annan vit tunika, haha den var ju helt genomskinlig så vi gick till Gina och köpte kläder =)

Efter det så gick vi runt och jag hittade massa kläder till Adrian, på fredag så blir det storshopping i stan =)
Har inte köpt nya kläder till honom på 2 månader, snacka om att jag varit duktig på att lägga band på mig själv..
Kommer ihåg när jag köpte kläder för minst 5000 kr i månaden till honom förut..

Efter det så gick vi och åt på Fridays vid kungsträdgården och käkade kött, snacka om gott..
Sen så fick vi friterade räkor som smakade Mcdonalds äppelpaj =) skit skumt...

Klockan började närma sig 5 och då gick vi från kungsträdgården till slussen och sa tack och hej till anna och jag tog bussen hem.. Var hemma runt 7 tiden och då vart det bad för adrian och kvällsgröt och så somnade han som en stock..

Juste får ju inte glömma att jag träffade på EMMA i slussen, fick se halv hennes tatuering, SKIT SNYGG VA DEN =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi tack gumman =)

är nöjd med den också ; )

pusss

2009-07-22 @ 11:25:16
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0