14:30

Idag blir det kyckling med fetaost till middag.. gott =)


Just nu sitter jag och väntar på min mamma som ska komma så ska vi ut med hunden..
Vi var en tur i Mölnvik och köpte såna där hörlurar..

Fick ett jobbigt samtal för en stund sen men nu känns det lite bättre, men inte helt..


Ska försöka få med mamma att vi ska ta Ekedalsspåret idag, skulle vara kul med lite variation.. 
Tror nog att Douglas också skulle tycka det..


Ska försöka också få med Linda att vi ska börja på vattengympa, det skulle vara kul..

Har satt ett mål nu, tänkte först inte göra det men man måste ju ha en morot..
Ifall jag gått ner till oktober 15 kg så ska vi åka hit HELA min kära familj..

I
I
I
I
I
I
V



KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linda (L2)

och vart e de nånstans??

2009-05-07 @ 19:39:21
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0