Åhh hej och håå..

GOD MORGON MINA LÄRA LÄSARE =)


IDAG är jag på strålande humör, hehe..
Var skit trött halv åtta igår kväll och huvudväken började smyga sig fram så jag bestämde mig för att sova =)
Gud vad skönt det var, sov fram till 20 över 5 imorse =) Utvilad och glad..

Resten av familjen sover fortfarande..

Igår så var jag ju på VC och hon sa att hon ska skicka remiss till Kirurgen.. uscha blir redan lite nervös..
och sen pratade vi om vikten och så anmälde hon mig till ett viktprogram som startar i höst..
Då får man träffa psykologer,dietister, sjukgymnaster osv, SKIT BRA ju men fram tills dess så ska jag gå hos min läkare.. Ska ta lite blodprover innan dess bara.. måste komma ihåg..

Träffade också Linda o Stoffe en snabbis, vi gick ner till affären tillsammans..

PS: HAR FÅTT KOMMENTAR AV NÅGON ANONYM SOM FRÅGAR VART MITT BARN ÄR NÄR JAG HELA TIDEN SKRIVER JAG OCH INTE JAG OCH MIN SON ELLER DYLIGT.. SVAR: MIN SON ÄR ALLTID MED MIG, JAG SKRIVER JAG FÖR ATT DET ÄR ENKLAST SÅ.. VARSÅGOD..

Kommentarer
Postat av: Jessika

Suck på folk som ska fråga dumma frågor hela tiden speciellt anonyma, tror personen inte förstår att det finns en pappa också samt att barn sover chockade men sant barn sover ganska mycket..



Va kul med viktprogram ska följa det med spänning, alltid kan man lära sig nått =0)

jag har kört ganska hårt nu med träning i 3veckors tid och känner mig så mycket piggare och mycket smidigare. Springer eller går i skogen ca 2dar i veckan samt vattengympa 1-2dar. Bara köra på i den takt man vill, men man måste ha ett Jävlaranamma hela tiden, jag har en kamp varje dag mot mig själv =0) det jag mot mig och soffan hahaha.

Köp en sån där jogging vagn som finns perfekt för powerwalk.

2009-05-05 @ 07:25:15
URL: http://jeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0