Ensamma..

Eller Ensamna som vissa säger =)

Mamma var här och hämtade vårat lilla troll vid 9 tiden =) Gick samtidigt ut med Douglas på en liten power walk..
Ska ta det lungt nu och sen ska jag börja förebereda maten, Linda och Stoffe ska komma hit och äta middag..

Förrätt:
Toastskagen m. löjrom och rödlök

Varmrätt:
Potatisgratäng och marinerad fläskfilé

Efterrätt:
Nyttig fruktpaj med kesella

Mmm hungrig redan nu =)


Jag har fått sug igen på barilla spaghetti och makrill  =) SKIT GOTT ÄR DET.. Låter skumt med pröva =)

Juste innan jag ska förebereda maten så ska jag och micke ut med Douglas på långpromenad då mamma är barnvakt och inte följer med u idag..

Ha det gott allihoppa...

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0