God kväll..

Mina damer och herrar ;)


Idag känner jag mig duktig =)
Har varit ute med hunden 4 gånger idag på promenader, sammanlagt på ca 5 timmar..
Har varit och köpt nya gympadojjer, kostade egentligen 1100 kr men var på rea för 500 kr =) bra kap, och sköna var dom..

Och vet ni vad mina läsare..

JAG HAR SPRUNGIT IDAG *HOPPAR UPP O NER*

Haha har nog inte sprungit på ca 7 år men klarade iofs inte mer än ca 200 m men det blir nog bättre för varje gång..

Sambon tittar på Hancock och jag sitter som ni vet själva förstår hära..
Våra kanaler funkar inte, konstigt.. så det blir filmer tills man ska sova

Har gjort smoothie idag också, jätte god..
Lite vanilj youghurt och frusna bär och mixa.. lätt och gott..

Jag ska leta efter ett par hörlurar som sitter fast på örat, eller man sätter hörsnäckan i örat och sätter själva saken bakom örat.. Ni fattar nog =)
Det värsta är nog när man tappar hörlurarna hela tiden..

Nää nu säger jag god natt och hoppas ni haft en trevlig dag..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0