God Morgon..

Vaknade för en halv timme sen, underbart och få sova en HEL natt =)
Igår såå kom inte våra gäster för jag fick gallsten igen, försökte promenera bort det men det gick inte men det släppte lite av mina mediciner..

Idag ska jag städa och ta det lungt, mamma kommer med lillgubben senare... Saknar mitt troll =(

Nu ska jag titta på Biggest Loser som börjar på 5:an nu klockan 8:05.. Tycker om det programmet för man blir såå peppad av dom..



NI SOM LÄSER KAN NI HJÄLPA MIG??

Om jag tex skulle vilja börja simma 4 dagar i veckan och man är själv med sitt barn, hur gör man??
Har dom ex barnvaktspassning, eller nåt sånt..

FINNA DET NÅGONSTANS MAN KAN TRÄNA OCH TA MED SITT BARN?


KRAM!!

Kommentarer
Postat av: emma

friskis o svettis i orminge har barnpassning en viss tid på dagarna!

2009-05-03 @ 13:33:40
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0