God natt..

Idag har det varit en jätte bra dag.. har känt mig lycklig =)


Men efter att jag började med min viktnedgång så nu dom senaste 2 dagarna så är jag såå himla trött på eftermiddagen, så jag har gått och lagt mig i kanske en timme.. hmm det kanske e för att man slutat med coca-cola..
min läkare sa att jag kunde ta koffein tabletter men det vågar jag inte kanske blir helt speedad på dom.. haha

VET NI VAD ADRIAN GJORDE IDAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN??


GUNGADE..
HAN TYCKTE JU DET VA SKIT SKOJ..

Ska ta och göra det fler gånger + att vi pratat om att åka till skansen nu när det blir fint väder..
KUL KUL KUL

Nää nu ska jag läsa mina mail och sen soova =)

PUSS O KRAM PÅ ER OCH DRICK INTE FÖR MYCKET..

Kommentarer
Postat av: emma

va kul att han har fått gunga =)

vi får ta och gunga v¨ra barn tillsammans någon dag =D



Åh va härligt med skansen, vill också.

Men det kan vi också kan göra så småningom, Om du vill =)=)=)



Pussssss

2009-05-08 @ 21:48:16
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Linda (L2)

haha ok men de va en fin strand =) så åk dit, ta reda på vart det va nånstans :) kram

2009-05-09 @ 13:13:35
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0