Klar..

Nu är jag klar med städningen, ska ut på power walk med douglas snart...

Imorgon ska jag till läkaren på VC, hoppas hon fått provsvaren från Ersta..
men ska iallafall prata med henne om att få kontakt med en dietist..
Måste både gå ner i vikt och få lära mig om vad bra kost är egentligen..

Light produkter är bra säger vissa medans andra säger att ät produkter med mycket fett...

Sen måste jag få hjälp med mitt coca-cola beroende, att en läsk kan förstöra så mycket.. haha låter som att jag pratar om droger eller alkohol =)
Nä men det e sjukt, får jag inte i mig cola på en dag så får jag riktigt svår huvudvärk, blir irriterad osv..

Fast det e juuu så gott...



KRAM!!

Kommentarer
Postat av: emma

ja men eller hur!!!!!!!!!!!!

Usch jag blev så jävla irriterad... men men!

2009-05-03 @ 14:35:21
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Jessika

Att sluta med cola är väl samma som att sluta röka man måste vara så bestämd och bara hålla sig bort från den, i början mår man säkert piss men efter ett tag känner man skillnaden på hur dåligt man mådde när man drack colan. men det e ju så himla gott..

Har några på jobbet som slutat helt med socker,dom har gått ner mycket vikt och varje gång nu dom äter nått med socker så får dom typ ont i huvudet. Bästa är att man testar sig fram till exakt va som passar en själv, jag tar alltid salladen först på tallriken för då får jag inte plats med lika mycket mat. Lycka till

2009-05-04 @ 08:03:43
URL: http://jeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0