"Operation vältränad"

Jahapp ja det va länge sen jag uppdaterade ang "operation vältränad"..


Jag har gått ner några kilo, vill inte hets banta då det oftast slutar med att man lägger av eller går upp lika snabbt som man gick ner..
Har lagt -20 kg till sommaren 2010 som mål men tror att jag hinner kanske till våren 2010..

Håller fortfarande på och går ut och går me hunden men måste köpa ett par riktiga gympaskor då jag just nu använder ett par platta puma skor och snacka om ont i skenbenen varje kväll, är ju överviktig så det är ju inte såå smart..

Emma tipsade om att friskis&svettis har barnpassning medans man tränar, undra om man ska börja där =)

Ska börja simma också nere vid Gustavsbergsbadet, har ju ca 200 meter dit så det är ju perfekt, nära o bra..

Har någon tips på bra mat och träningsövningar till mig??

Kommentarer
Postat av: Linda (L2)

simma e sjukt bra, det tränar hela kroppen, och ät inga kolhydrater för det sägs att kvinnor inte behöver sånt om man inte styrketränar (bygger muskler) men bulgur och qinua och coscos kan man äta ;) lycka till jag hejjar på dig :) kram

2009-05-03 @ 22:20:43
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0