Skräpdag..

Idag så ska jag och mamma städa balkongen och åka till Kovik och slänga massa skit..
Behövs verkligen då vi har så mycket kartonger från både när man varit på IKEA och Barnaffärer..

Förstår inte att allt ska packas i kartonger..

Sen är det som vanligt långpromenader som står på schemat..
Ska ta och utforska Ekedelsspåret hade jag tänkt, får ju med mamma idag så hon vet nog hur den går..

Adrian vaknade klockan 6 imorse =) från sex på kvällen till sex på morgonen, bra jobbat lillkillen =)
nu sitter han i sin nya gåstol och trycker och hoppar.. han blir så lycklig när man ler mot honom när han går i den =)

Har redan "tränat" lite idag, har nämligen städat, diskat och plockat undan saker, tänkte börja dammsuga men såg att klockan inte var mycket..

Nää nu ska ja umgås med min kär älskade underbara son..



Kommentarer
Postat av: Jessika

Vaa för lite man kan ju inte lägga alla timmar på ett dygn för träning.. jag kör nu 2-3dar i veckan blir det mer e det bra tycker det borde ge resultat förut gjorde man ju 0dar i veckan =0)



Ang det där med jogging vagn dom kom när jocke va större men hade inge problem att gå ner i vikt då va som en sticka ca 1mån efter att han föddes suck va hände sen hahaha tror inte det spelar någon roll vilket märke man har bara dom känns stabila, obehagligt att ha en vagn som kan tippa när man springer med den.



Går det bra att ta bort alla kolhydrater helt? jag har så jävla dålig karaktär så jag kan inte låta bli pizza cola glass mm blir galen på mig själv men det e ju för himla gott..

Kram

2009-05-06 @ 08:48:30
URL: http://jeskar.blogg.se/
Postat av: emma

god morgon god morgon haha!

2009-05-06 @ 09:12:19
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0