Sooova

ska jag göra snart, är helt slut efter idag..

Jag och mamma var ute i ca 1,5 timme med hunden i bara terräng.. de ni =)

Imorgon ska jag upp tidigt, har massor och göra innan jag ska åka, åker runt 9-9.30..

Juste jag vägde mig idag, mamma tog med sig sin våg, kan inte ha en hemma för då skulle jag väga mig varje dag och bli väldans sur om jag inte gått ner något.. Men 7,8 kg mindre väger jag nu =) men har en lååång bit kvar innan mål men kul att det går neråt, sakta men säkert.. Iofs så ser inte jag att man blir smalare men det kommer säkert..

Nää nu ska jag stänga ner och försöka sova.. Adrian ligger redan och sover men det tog ett tag för han har börjat få slem i halsen och när han börjar gråta får han slem och snor i näsan också så han bara gråter och gråter just för att han inte kan andas ordentligt.. får ta det med bvc läkaren sen den 28 maj..




Kommentarer
Postat av: emma

Tack så mkt =D

2009-05-06 @ 21:20:59
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0